tirsdag den 19. juni 2007

Lovely Daisy 1


Lovely Daisy 1
Originally uploaded by Frank Nitty
Så fik jeg også prøvet retrievr, meget sjov, men jeg har lidt svært ved at se nytten...?
Flickr er sjovt, jeg har længe haft en konto, som jeg ikke rigitg har brugt så meget, men det er smart at jeg kan putte billeder ind direkte på min blog. Jeg har brugt Flickr rigitg meget til hjemmesidearbejde, dias til storskærm og udstillinger. Det er så fedt, eneste problem er bare at begrænse sig: selvom jeg har fundet et billede jeg godt kan bruge, MÅ jeg liiiige se om der ikke er et andet som er helt perfekt...

Nu har jeg også prøvet 23 - den er jeg ikke superbegejstret for, men den er da ok, eneste plus er at den kan "tale" dansk og der er da også nogle flotte billeder, men jeg er vist a Flickrgirl.

Ingen kommentarer: