tirsdag den 3. juli 2007

Last FM

Nå så har jeg rodet med Last FM, oprettet en profil med billede og lavet en playliste. Jeg har også fået et par venner - det var ikke til at bære at der stod: Lezibr(mig!)has 0 friends! Jeg synes ikke den er supernem at bruge, men jeg har selvfølgelig heller ikke læst alle hjælpehalløjerne - kastede mig bare hovedkulds ud i det (som sædvanligt:-)Jeg kunne ikke få albumquilt til at fungere ordentlig, men jeg prøver igen - har lagt en widget med min playliste på i højre side

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Du er ikke den eneste, som er ked af ikke at have nogel venner. Enten bliver man tilbudt venskab med en masse man ikke kender ( og formodentlig heller ikke vil kende) eller også bliver det kastet ud i hovedet på en, at man er venneløs og åbenbart ikke har et liv. Du kan dog altid invitere mig, jeg vil gerne være din ven :-)